.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار خاتمی به ستادهای اصلاح طلبان

در پی اختلافاتی که اخیراً در سطوح پایین میان ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی بروز کرده و واکنش‌هایی را در سطوح بالای این دو ستاد نیز در پی داشته است؛ سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق به هر دو طرف هشدار داد که مراقب «پوست خربزه‌های» رقیب باشند. 

به گزارش شمال نيوز به نقل از فردا، با آن که مهدی کروبی و میرحسین موسوی طی دو ماه گذشته همواره با احترام از یکدیگر یاد کرده‌ و مکرراً‌ به حامیان خود هشدار داده‌اند که از تخریب طرف مقابل خودداری کنند، طی چند روز اخیر حوادث و درگیری‌هایی میان دو ستاد رخ داده که نگرانی جدی ناظران را در پی داشته است. این مسایل هفته گذشته زمانی به اوج خود رسید که با اظهارات فومنی (یکی از مشاوران پرحاشیه و سابق کروبی)، تعدادی از حامیان میرحسین موسوی در یکی از نشست‌های انتخاباتی کروبی حاضر شده و به او اعتراض کردند. در پی این اعتراضات، مهدی کروبی اظهاراتی را با عصبانیت خطاب به حامیان میرحسین مطرح کرد که بازتاب‌ بسیاری یافت. هر چند کروبی بلافاصله با عزل فومنی پیام مثبتی را به طرف مقابل ارسال کرد و مسئولان ستاد میرحسین نیز با عذرخواهی رسمی از کروبی نشان دادند مخالف هرگونه تنش و درگیری میان ستادهای همسو هستند، با این حال ماهیگری رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد از آب گل‌آلود و ادامه اظهارنظرهای نامناسب از هر دو طرف باعث ادامه مناقشه شد. کار به جایی رسید که ابوالفضل فاتح رييس کميته تبليغات ستاد ميرحسين موسوی، روز یک‌شنبه از طرح حاميان کروبي براي تخريب میرحسین خبر داد و رسانه‌های رسمی ستاد کروبی نیز همزمان ادعای معکوسی را مطرح کرده و از وجود طرحی در ستاد میرحسین موسوی برای تخریب کروبی خبر دادند.

روز یک‌شنبه در حالی که تلاش‌های عقلا برای مهار این وضعیت شدت گرفته و در عین حال رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد (و البته چند رسانه سطح پایین وابسته به کروبی و میرحسین) مجدانه دست‌اندرکار تنش‌آفرینی میان دو نامزد منتقد بودند؛ سید محمد خاتمی با ورود علنی به ماجرا به هر دو طرف هشدار داد مراقب «پوست خربزه‌های» رقیب باشند.

خاتمي گفت: «خودمان به اسم خودمان نبايد خداي ناکرده کاري بکنيم که سبب شود ديگران سوءاستفاده شود و از ناحيه ما به تضعيف يکديگر و نمايش دادن اختلاف بيانجامد.»

وي افزود: «من به شدت ترديد دارم طرفداران واقعي يکي از اين دو کانديدا حاضر باشند بروند و عليه کانديداي ديگر فعاليت کنند يا در جلسه‌اي که هست مطالبي بگويند؛ اين را بايد جستجو کرد.»

خاتمي ادامه داد: «اين ماجرا احتمالا طراحي ناجوانمردانه‌اي است که کسان ديگري ممکن است در چهره طرفداري از يک کانديداي اصلاح طلب عليه کانديداي ديگر اصلاح طلب کار کند.»

رييس دولت اصلاحات تاکيد کرد: «اين مساله خطرناک است بايد متوجه باشيم که اين پوست خربزه بسيار خطرناکي است که زير پاي ما گذاشته شده تا از ناحيه خود ماها ايجاد اختلاف شود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.